CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 April 2011

Green Apple???

Green Apple


Pertama sekali saya melihat rose green apple adalah semasa mengunjungi forum yang amat saya sukai iaitu CARI Forum ~ Kediaman & halaman...

Hati saya terus meronta-ronta nk ke nursery ... bila abis je waktu keje.. terus bergegas pulang dan terus saya dan kakak pergi menerjah ke ROZAI nursery...

Alhamdulillah.. saya berjaya membeli rose green apple ini dalam pasu terracota harga RM16... dah besar dah pokoknya..

Rose green apple ni jenis rose yang tidak banyak ragam dan tahan penyakit... (susah sikit spidermite atau thrips nak hinggap)... dan yang paling best tu.. bunga dia tahan lama...

baru-baru ni saya terpaksa tukar ke pasu yang lebih besar kerana pokoknya telah membesar bagai johan... so kepada sesiapa yang berminat nak membeli rose.. saya cadangkan anda membeli rose green apple ni...

kalo nak senang n murah.. beli je dalam polibeg.. rm5 je... berbaloi2..

1 comment: