CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 17 June 2011

EBB TIDE





Warna Ebb Tide sepatutnya lebih gelap.. unggu yang benar2 gelap... di samping baunya yang wangi..


Tp Ebb Tide di 'laman' saya telah bertukar warna kepada 'purple kemerahan'...
mungkin disebabkan cuaca kita di Malaysia yang menyebabkan ia berubah warna dan size.  Namun begitu saya tetap bersyukur kerana baunya tetap wangi.. dan yang paling best.. Ebb Tide ini tidak 'kedekut' dengan bunganya...


Saya masih ingat lagi, ketika Ebb Tide ni sampai di laman saya... Ya Allah... kecik yang amat... saya pon berdebar2 .. boleh ke ia hidup di bawah jagaan saya??? Dengan hati yg penuh tawakal... sy pon memulakan rutin penjagaan Ebb Tide.. sebenarnya tiada bezanya rutin penjagaan rose ini dgn rutin rose yg lain.. namun  biasalah.. ia mendapat lebih tumpuan .. sementelah ia adalah rose idaman..

Akhirnya.. syukur alhamdulillah... Ebb Tide ini melepasi tahap 'kritikal' dan sekarang telah stabil di bawah jagaan saya...

psst...Ebb Tide telah saya miliki... dan sekarang saya sedang menunggu kehadiran rose Fourth Of July ...

0 comments:

Post a Comment